Queen Bee (1955)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Ranald MacDougall
met Joan Crawford, Barry Sullivan en Betsy Palmer

Eva Phillips lijkt het toonbeeld van zuidelijke elegantie en charme. Schijn bedriegt want ze gunt anderen het licht in de ogen niet. Haar man, een textielmagnaat, is aan de drank om het met haar uit te houden. Zijn zus staat op het punt om met de opzichter te trouwen, de man van wie Eva vroeger gehouden heeft. Zij zet alles op alles om het huwelijk te ondermijnen.

avatar van Dogie_Hogan
Waarom DVD cover terwijl poster bestaat?

avatar van ToNe
Dat wordt aanpassen en toevoegen, beste Dogie.

Geweldige titel overigens!
Zou niet misstaan als Pre-Code titel.

avatar van Dogie_Hogan
ToNe schreef:
Dat wordt aanpassen en toevoegen, beste Dogie.

Geweldige titel overigens!
Zou niet misstaan als Pre-Code titel.
Inderdaad. Ja, ik loop bij toevoegen steeds meer tegen DVD-covers op MM aan en moet dat dan weer onderbreken voor poster correctie. De laatste dagen al 4x.

Inmiddels correctie onderweg.

Dogie_Hogan schreef:
De laatste dagen al 4x.

Nog hard doorsparen voor je bij mijn aantal postercorrecties komt .