• 8.232.380 stemmen

Genre: Drama / Misdaad

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Alex Cox

Met onder meer: Christopher Eccleston, Eddie Izzard en Derek Jacobi

IMDb beoordeling: 6,5 (833)

Over Revengers Tragedy

Liverpool, het jaar 2011. Tien jaar geleden vermoordde 'The Duke' Vindici's vrouw op hun trouwdag. Vindici vluchtte. Zijn familie verviel in armoede, terwijl 'The Duke' en zijn familie rijkdom en macht verwierven. Vandaag, keert Vindici terug. Met behulp van zijn broer gaat hij er op uit om 'The Duke' en zijn hele clan te vernietigen. Dit zal niet makkelijk zijn. 'The Duke' is goed beschermd.

avatar van as

as

Hier zit ik verdomme al eem hele tijd om te zeuren om eens te gaan draaien Maar is nooit op 35 mm uitgebracht hier!!! Komt ie nu pas op video? Is dan hel(l)emaal niemand meer snugger! Had volgens mij een bios release moeten krijgen.

avatar van Filmtombe

Filmtombe

De vermelding horror mag wel weg! Volstrekt niks horrorachtigs aan. Een erg bizarre film, in de verte een beetje in de lijn van Titus en Beckett on Film, maar zeker geen horror.

Viel me wel een beetje tegen. Zaten een aantal goede vondsten in, maar duurde met 106 minuten toch ruim twintig minuten te lang, vond ik. Maar ik ben dan ook geen ervaren Cox-kijker of waardeerder. Revengers Tragedy was geen spek voor mijn bek.