• 8.224.150 stemmen

101 Rent Boys (2000)

Documentaire | 78 minuten / 115 minuten (uncut versie)

Genre: Documentaire

Speelduur: 78 minuten / 115 minuten (uncut versie)

Geregisseerd door: Fenton Bailey en Randy Barbato

Met onder meer: Gary Barry, Scott Black en Bo

IMDb beoordeling: 6,4 (364)

Over 101 Rent Boys

Deze documentaire volgt de wereld van de mannenprostitutie in Los Angeles. De jongens praten openlijk over hun werk en de bijzondere dingen die ze meemaken.

image

Zichzelf #92

Zichzelf #99

Zichzelf #04

titan

Leuk plaatje. Het schijnt dat de jongens in deze film volgens het boek The bent lents (A world guide to gay and lesbian film) dat ik sinds gisteren in huis heb tijdens de gesprekken "their assets and their vulnerability" showen

MFEO

mmmmmmmmm jummy. Deze moet ik zeker gaan zien. Alleen de hoes ziet er al lekker uit. Lijkt me een intressante documentaire.

MFEO schreef:

Check nummer 11

titan

Ja ja, je noemt het interessant, maar we weten wel wat je eigenlijk echt bedoeld

kos schreef:

Check nummer 11

mmmm ja nummer 11 ziet er ook wle lekker uit. Nummer 90 heeft ook een mooi lichaam.

titan schreef:

Nou denk dat jij het ook wel erg leuk zal vinden

gotti

Lijkt me imho niet echt 'leuk' om naar te kijken, als ik op de poster afga...

titan

Na je berichtjes bij Beautiful thing had ik zo'n reactie van jou wel verwacht, Gotti

tovenaar

Hou toch eens op om Gotti constant homofobie aan te smeren. Die 5 reacties van jullie (MFEO en jou) bij deze film ligt ook niet iedereen op te wachten.

En nou niet meteen weer aankomen met "tovenaar is ook tegen homos". Ik krijg bij jullie vaak het gevoel alsof jullie je bij het minste van het geringste gediscrimineerd worden ofzo... why man?

titan

Onzin, ik voel me helemaal niet gediscrimineerd. En dat ik Gotti constant homofobie verwijt (dit is pas de tweede keer en slechts heel zijdelings) slaat ook al nergens op. Mijn kritiek bij Beautiful thing heeft ook niets te maken met de homosexualiteit van de karakters uit die film. Wat is er met je aan de hand, met het verkeerde been uit bed gestapt?

Er zijn ook zat reacties op films waar ik niet op zit te wachten, maar daar ga ik toch ook niet zo reageren? Door woorden als "constant" en "weer" te gebruiken doe je net alsof ik als een speurneus naar homofobe berichtjes op deze site zoek en op alles wat naar homofobie riekt meteen verontwaardig reageer.

tovenaar

Goed, ik had wat nuance aan mogen brengen, excuses daarvoor, maar dat achte ik even nodig om mijn punt duidelijk te maken . Ik vond jouw berichtje tegen Gotti bij deze film echt totaal overbodig, zeer flauw en vooral ontzettend overbodig en puur op de man gespeeld, ik vond dat ik daarom even moest reageren.

Het deed me meteen denken aan die andere discussie met Gotti, waar jij naar mijn mening ook aardig flauw bezig was en de woorden van Gotti zo verdraaide dat het erop leek alsof hij een homofoobje was, terwijl dat helemaal niet zijn bedoeling was.

Mooi, dat wilde ik dus ook al zeggen in mijn andere bericht, maar toen was ik even in een roes, zodat het er een beetje overdreven uit kwam.

titan

En vind je het bericht van Gotti bij deze film dan niet overbodig?

Lees de berichten bij Beautiful thing nog eens na zou ik zeggen. Die discussie met Gotti ging heel ergens anders over (namelijk over hoe de lijdensweg van personen in een film tot uitdrukking komt).

tovenaar

Gotti's bericht vond ik ook niet bijster interessant, maar het was gewoon een berichtje naar aanleiding van de poster. Wat dat betreft ben ik het nog met hem eens ook. Jouw berichtje daarentegen was gewoon een persoonlijke aanval jegens Gotti.

Idd, afgaande op de poster zou ik deze film nooit huren bvb. Kwestie van smaak, niks homofoobs aan.

titan

Ik denk dat honderden MM-leden deze film o.b.v. de poster niet zouden willen zien, maar het stak me dat uitgerekend Gotti daar dan wat van moest zeggen (omdat het onnodig en overbodig is). Vandaar mijn reactie.

gotti

Hoezo 'uitgerekend'? Alleen omdat ik, volgens jou iets 'fouts' heb gezegd bij Beautiful Thing, mag ik over thema's als deze geen mening hebben. Kom nou zeg! Ik maakte alleen duidelijk dat als ik dit in de videotheek zou zien staan, ik er niet gelijk op af zou rennen, zoals Kos al zei pure smaak. Niets homofoobs aan dus (ik geloof ook niet dat jij dat woord in je mond nam trouwens...)

Beste Gotti,

Er zullen wel meerdere mensen hetzelfde gedacht hebben als jij bij deze poster, maar die zeggen daar niets over. Bij Beautiful thing heb je ook al iets "raars" over homosexuelen gezegd (dat homo's zouden moeten lijden onder hun geaardheid). Vandaar mijn opmerking dat uitgerekend jij moest reageren.

Ik geloof best dat je het zo allemaal niet bedoeld, maar het komt wel verdomd rot uit je mond (of liever gezegd toetsenbord) zo. Misschien een tip om in het vervolg wat tactvoller te zijn.

avatar van Queto Yurlunyur

Queto Yurlunyur

titan schreef:

Dat zei gotti toch helemaal niet, zoals cornelis daar ook al probeerde uit te leggen? Zo had ik net een discussie op de chat over The Blair Witch Project waarin ik stelde dat er van dat donkere bos helemaal geen dreiging uitging. Dat wil niet zeggen dat er van mij van donkere bossen per se een dreiging moet uitgaan, maar slechts dat een horrorfilm over een donker bos maken nogal zinloos is als er geen dreiging van dat bos uitgaat. Zoiets bedoelde gotti (neem ik aan) ook in jullie discussie bij Beautiful Thing: homoseksuelen hoeven niet te leiden onder hun geaardheid, maar wat heb je aan een drama over homoseksualiteit als de film de dramatische implicaties daarvan bagatelliseert? (ik heb de film niet gezien en wil Beautiful Thing dan verder ook niet aanvallen, maar het gaat even om de redenering)

titan

Hij BEDOELDE het waarschijnlijk zoals Cornelis het uitlegde, maar hij ZEI het niet zo. Bij Beautiful thing heeft hij zelf trouwens al toegegeven dat zijn opmerking niet al te slim was.

En uiteraard mag hij een mening over alles hebben, alsof ik dat ooit verboden heb....

gotti

Zal me voortaan iets tactischer uitdrukken (dit is namelijk niet mijn bedoeling geweest...)

titan

Goed zo, dan is dit ook weer de wereld uit!

avatar van Justice4All

Justice4All

veel bull-shit hierboven, maar geen stemmen

avatar van savi_7

savi_7

Tom Cruise als battyboy hahaha

MFEO

Als iemand intresse heeft deze lekkere dvd van me over te kopen stuur dan even een PM-tje OP = Op

Hehe, oldskool discussie hier. Altijd grappig om na te lezen.

avatar van starbright boy

starbright boy (moderator films)

• 20195 berichten

Komt helaas niet verder dan de cliché-vragen en antwoorden die je aan jongens uit dat beroep zou stellen en dan wordt de manier waarop de docu is opgezet al snel wel heel erg beperkt. Zag nog een wat kortere versie, maar die was al lang genoeg om eerlijk te zijn.