ad
  • 8.144.979 stemmen

Bunny the Killer Thing (2015)

Horror / Komedie | 88 minuten

Genre: Horror / Komedie

Oorsprong: Finland

Geregisseerd door: Joonas Makkonen

Met onder meer: Katja Jaskari, Joonas Makkonen en Maria Kunnari

Oorspronkelijke taal: Fins

Over Bunny the Killer Thing

"It's after your pussy!"

Een groep van zeven jongeren is op weg naar een hut in de donkere bossen van Finland om daar een leuk weekend te houden. Toevallig eindigen drie buitenlandse mannen bij dezelfde hut, maar de mannen lijken iets te verbergen. Het feestelijke weekend verandert in een weekend op leven en dood wanneer een vreemd schepsel uit het bos verschijnt en de mensen begint te terroriseren.

image

avatar van perceived

perceived

Verwachtingen heb ik eigenlijk niet, maar dit zou zowaar een leuk filmpje kunnen zijn!

avatar van Daan258

Daan258

haha, wat een titel ben stiekem wel nieuwsgierig.

avatar van John Milton

John Milton

We beginnen meteen goed met het krankzinnige Bunny the Killer Thing, waarin een reusachtig konijn zwaaiend met een dildo op zoek gaat naar fresh pussy
Aldus de omschrijving van Imagine Filmfestival.... Owkee dan...

avatar van Malick

Malick

Klinkt als een foute double bill met het Thaise Motel Mist. Ook los te zien van het NOT?

avatar van Spartaan1986

Spartaan1986

Malick schreef:

Helaas niet

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

De openingsfilm van de Night of Terror dit jaar en ook meteen de enige echt goeie uit de reeks - de film leek soms ook wel gemaakt voor dit publiek voor wat betreft setpieces, personages en plot. Geen dijenkletser als Braindead of Dead Snow 2, maar er zitten zó veel bizarre momenten in dat het hoe dan ook erg grappig is. En gedurfd, erg gedurfd.

avatar van tattoobob

Haha Bunny (Ridgway) the ‘Green Forest Killer’ thing

Laat maar komen

avatar van tattoobob

tattoobob

Beetje een baggerfilm dit,vooral de acteerprestaties zijn om the janken zo slecht.

Het idee is opzich wel grappig bedacht en ook de gore stukjes zijn best aardig gelukt,maar alles er omheen is zo onder de maat dat dit voor mij niet boven de 2 sterren uitkomt.

avatar van only1ELEANOR

only1ELEANOR

tattoobob schreef:

Haha oke duidelijk verhaal waar ik al een soortgelijk vermoeden van had en laat hem daarom maar links liggen.

Thnxs bob

avatar van leatherhead

leatherhead

Lol. Potsierlijke film die zo slecht is dat-ie stiekem wel weer leuk wordt. Behoorlijk puberaal allemaal en hoger dan een erg krappe 3* kom ik dan ook niet, maar lager zou oneerlijk zijn voor een film waar ik me toch wel behoorlijk mee vermaakt heb.

avatar van Daan258

Daan258

Wat een belachelijk troep is dit zeg.

Misschien leuk voor als je 15 jaar bent maar ik heb me echt dood geërgerd aan de film en me vreselijk verveeld. Totaal niet grappig omdat het gewoon zo kinderachtig is en de horror was ook nergens te vinden.

Echt compleet bagger daar is alles mee gezegd .

avatar van lezertje

lezertje

Een absolute cultfilm, maar dan weel een van het aller- aller-slechtste soort. Een man in een harige hansop waaruit een rubber dildo bungelt holt achter mensen aan. Dat is zo een beetje waar de film over gaat. De twee belangrijkste elementen binnen een verhaal structuur ontbreken in deze film: Logica binnen de handelingen en motivatie voor de handelingen. ‘’Bunny the killer thing’ is een film gemaakt door seksueel gefrustreerden, over seksueel gefrustreerden en waarschijnlijk ook gemaakt voor seksueel gefrustreerden(Allee dat laatste weet ik niet zeker). En de belachelijke onlogische en ongemotiveerde epiloog aan het eind van de aftiteling voegt niets toe. Gauw vergeten deze film, die zelfs niet ´zo slecht is dat het weer leuk wordt´, waarin alles draait om een dikke lul. Dan lijkt mij een dikke nul wel zeer toepasselijk.

avatar van AmazingPP

AmazingPP

-Mam! Mam! Ik heb een rol in een film! - Ach schat, wat vind ik dat fijn voor je. Wat speel je? -Ik speel in een soort konijnenpak. - Ach wat gaaf. Heb je ook tekst ? - Ja! Ik heb zeker tekst. Ik loop heel de film "Verse kutjes!" te roepen! -Maar kind toch! Wat een carrière move!

Ik dacht dat ik al veel rare films had gezien. Toch kan het altijd nog een graadje erger. Dit was echt wel een van de ergste films die ik ooit heb gezien. Ontzettend slecht. Op alle fronten in. En daarbij wil ik het graag laten. 1*

avatar van Spartaan1986

Spartaan1986

Als horror vrij waardeloos, als komedie redelijk geslaagd. Op een gegeven moment werd het wel teveel van hetzelfde qua grappen waardoor de lol er wel een beetje vanaf ging. Dan blijft er naast de krankzinnige verhaallijn en het barslechte acteerwerk niks over. Qua gore vond ik het eigenlijk maar tegen vallen terwijl als je toch schijt hebt aan je eigen productie kan je daar toch wel lekker over de top gaan. Als komedie ging de film zeker over grenzen heen.

2* voor het lachen

avatar van Gang_Star

Gang_Star

Wat een rotzooi. Het 'konijn' is werkelijk waar een ramp want het pak waar het personage in loopt is te treurig voor woorden. Dan ook nog eens het oneindig 'pussy' roepen en de nadruk op vele (onnodige) seksuele situaties en het constant tonen van het mannelijk geslacht, deed mij toch wel afvragen wat de regisseur bezielde om zo'n soort film te maken. Humor is niet leuk, de personages zijn stuk voor stuk irritant en alleen op het gebied van horror was het redelijk met af en toe wat gore.

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

Zo jammer dat blijkbaar iedereen de lol niet in kan zien hiervan!

avatar van martijn77

martijn77

Nogal een kutfilm.

avatar van joolstein

joolstein

In 2011 verscheen er een 18 minuten durend Fins filmpje over Bunny the Killer Thing van de regisseur en schrijver Joonas Makkonen. Vier jaar later moet het hem gelukt zijn om net genoeg geld bij elkaar te krijgen om dit moordende konijn op te laten draven in een lange speelfilm. En de film is dus precies wat je kan verwachten; Schlock van het niveau Troma! Ik vond het erg grappig! Maar zo te zien zijn er best veel die het niet grappig vonden. En ik begrijp dat ook wel de film is best raar en bezit een vreemd soort humor. Maar wat kan je eigenlijk ook verwachten van een film over een moordzuchtig konijnen-man die er eerder uitziet als een volwassen kerel in een slecht gemaakt konijnenpak met een bengelend lid tussen zijn poten en roepend om fresh pussy? Het verhaal is niets anders dan het standaard; “Een stel jongere gaan op vakantie en dit veranderd in een Slasher-bloedbad ” maar probeert met wat extra zij-lijntjes de film draaiende te houden. De film en al die bijzaken zijn domweg klinkklare onzin, soms grof, grappig, gewelddadig of ronduit aanstootgevend, maar het werkt echter wel. (Tenminste bij mij wel!) Het acteerwerk en de in het Engels gesproken teksten zijn gewoon belabberd. Daardoor kan je Bunny the Killer Thing geen goede film noemen maar dit pretendeert de film dan ook niet te zijn. De Gore effecten waren meestal praktisch en gingen jammerlijk veel minder ver! Het uitgangspunt was interessant, echter is er iets meer nodig dan een grappig idee om een ​​looptijd van 90 minuten vol te maken. Daarom werkte het in korte filmpje veel beter.

avatar van Noodless

Noodless

Tja..de recensies zij hier niet mals, maar eerlijk gezegd vond ik het een bijzondere vermakelijke film met een absurd belachelijk plot waarin de moordenaar rond loopt als een konijn met een groot gigantisch lid bengelend tussen zijn poten en op zoek is naar fresh puzzy. Gewoon crazy qua inhoud dat voldoende weet te boeien door een aantal grappige scènes, rare personages, bloederige gewelddadige kills,en droge humor. De film verveelt eigenlijk geen minuut. Niet voor iedereen weggelegd. 6/10

avatar van Collins

Collins

Waarschijnlijk zat regisseur en schrijver Makkonen ooit eens in een afgelegen huisje in de Finse wildernis te genieten van sauna, vrouw, blow en alcohol. Overweldigd door al deze geneugten des levens en in een hele melige bui gerakend, bedacht hij een hilarisch verhaal over een seksbelust mega konijn met een voorgebonden megadildo die een stel tieners afslacht. De vrienden waarmee hij zijn gedachten deelde en die zich in dezelfde fantastische roes bevonden, kwamen niet meer bij van het lachen. Gesteund door zoveel bijval en nog steeds in zijn roes verkerend kreeg Makkonen op dat moment een nog beter idee. Film! Van dat konijnenverhaal moest een film worden gemaakt. De vrienden sloegen nu helemaal door in hun enthousiasme. "U is waarlijk een genie", werd hem herhaaldelijk en op bewonderende toon toegeschreeuwd. De schouderkloppen, bejubelingen en omhelzingen waren niet van de lucht. "Ik ben oscarwaardig", dacht Makkonen die natuurlijk nog steeds in een roes verkeerde.

Jammer dat hij na het ontwaken uit zijn roes dit waanidee niet meteen bij het oud vuil heeft geworpen. Het is een slechte film geworden. Een hele jolige film over een groot geschapen konijn dat steeds 'pussy' roept en onderwijl mensen afslacht. Hartstikke hilarisch. Maar niet heus.

Het eerste optreden van het grote beest in carnavalspak met prominent aanwezige piemel is nog wel grappig. Als echter blijkt dat het beest verder geen repertoire heeft, de personages vervelend zijn en het scala aan grappen van dezelfde soort blijft, is de lol er al gauw af. Niet meer grappig. Voor mij althans. Ik kon er al snel niet meer om lachen.

Nog wel een plusje nog voor de sfx. Aardige gore. Erg overdone, maar wel leuk uitgevoerd.

Verder heb ik geen plusjes ontdekt.

avatar van n00r

n00r

Heel droog en onnozel maar heb me prima vermaakt!

Heerlijk taaltje dat Fins!

avatar van alexspyforever

alexspyforever

• 19237 berichten

Of er veel Finse horror is gemaakt, geen idee maar 1 ding is zeker is dat regio geen garantie is voor succes of failure. En in het geval van deze film is het toch het laatste geworden. Het concept is wel redelijk origineel veronderstel ik. Helaas is er flauwe humor in die meestal focust op seks en geslachtsdelen. De regisseur lijkt precies wel een obsessie met penissen te hebben jezes... Ook qua gore valt het tegen, beetje naakt dat is misschien nog het enige leuke in deze baggerfilm.

avatar van Shadowed

Shadowed

Wtf.

Het idee is eigenlijk stiekem wel iets wat een beetje interessant is, maar vervolgens zo dom, kinderachtig en simpel uitgewerkt dat je gaat twijfelen of dit niet gewoon een grap onder vrienden was in plaats van een horrorproject van een beginnend regisseur.

Alhoewel er enkele aardige stukjes inzitten, is het echt een drama wat er van de film is gekomen. Alhoewel het landschap er goed uitziet, is er weinig van de sfeer over door de loop van het verhaal. Die 88 minuten voelde echt aan als minstens 140.

Om te beginnen met het acteerwerk. Echt ronduit vreselijk. De Finse actrices hadden totaal geen Engels moeten spreken, want nu komt het al belachelijke acteerwerk er nog houteriger uit. Voor de rest lopen er ongrappige, domme types in rond en dan tel ik dat konijn niet eens mee.

Het is wel duidelijk dat het budget niet al te hoog lag, maar de regisseur lijkt wel in ieder geval zijn best te hebben gedaan op een redelijke look. Maar behalve mooie landschappen en 1 of 2 redelijke scenes met gore is er weinig van over door de ridicule loop van het verhaal.

Het monster zelf is ook echt recht uit een perverse gedachtegang gelopen. Wel gedurfd, maar matig uitgewerkt. Bovendien is het iets te simpel, als in een kerel in pak die regelmatig met een nep geslachtsdeel rondloopt en dat moet dan eigenlijk de humor voorstellen.

Er heerst ook totaal geen spanning of goede flow in het verhaal. Het is eigenlijk wachten tot er wat met horror gaat gebeuren, maar eerst moet je door eindeloos saai gelul heen van de slecht acterende personages waardoor het ook nog eens ongemakkelijk aanvoelt als kers op de taart.

Dat monster straalt voor de rest weinig uit. Het had eigenlijk ook gewoon een kerel kunnen zijn, en dat was dan nog een betere twist geweest. Richting het einde vliegt het al saaie verhaal tot overmaat van ramp nog uit de bocht waardoor je als kijker simpelweg klaar bent met de ellende.

En terwijl het idee nog wel redelijk geinig was, maar de uitwerking is ongemakkelijk, ongrappig, saai, oliedom en vermoeiend. Makkonen hoeft wat mij betreft niet meer aan een nieuw project te beginnen.