To the Death (1993)

Verenigde Staten / Zuid-Afrika
Actie

geregisseerd door Darrell Roodt
met John Barrett, Michel Qissi en Robert Whitehead

Kickbox-kampioen Rick Quinn besluit om niet meer te vechten, maar zijn concurrent Denard wil nog eens met hem de strijd aangaan en vermoordt zijn vrouw. Quinn kan echter niks tegen hem doen. Drie maanden later moet Quinn de gevangenis in voor een vechtpartij in een bar. De rijke Le Braque betaalt zijn borgsom en zorgt voor het gevecht tussen de beide kickboxers.

avatar van stephan73
Niet zo bijzondere kickboksfilm. De hoofdrolspelers zijn niet bijzonder, en belangrijker... de bad-guy is nogal saai.
Op zich is het idee leuk, maar deze moderne gladiatoren weten niet de spanning te brengen.
Met een betere acteur in de rol van Rick Quinn was hij denk ik wel beter geweest, maar helaas wilde / kon niemand charismatischer gevonden worden!