Dudley Do-Right (1999)

1,55

Familie / Komedie

geregisseerd door Hugh Wilson
met Brendan Fraser, Sarah Jessica Parker en Alfred Molina

De Canadeze Mountie Dudley Do-Right heeft het druk met het bewaren van de vrede in zijn kleine dorpje in de bergen. Als zijn rivaal Snidely Whiplash een plan verzint om alle eigendommen in het dorp op te kopen, en vervolgens een valse goldrush te starten om zijn eigendom met winst te verkopen, is het aan Dudley om dit te voorkomen.

13 BERICHTEN 1 MENING
avatar van You_bastard
In de hele film hoor je commentaar van een of andere verslaggever van de film. Dit was gigantisch irritant omdat je deze stem om de 10 minuten hoorde en vertelde elke keer wat dudley deed.

avatar van lorelei
zeer flauwe film. Dat commentaar was zwaar irritant! Maar als je het commentaar wegdenkt is het opzich wel grappig.

GerwinF
"Zany Entertainment"...niet echt...1 ster.

neo (crew)
Kut commentator

Deze film is alles behalve grappig. En dat, terwijl in de tv-gids stond dat het een verrassend leuke film was. Weer een reden om die tv-gids op te zeggen.

Grappig? Ja, de eerste 5 minuten, daarna eerder saai, heb 'm direct verzet.

avatar van speedy23
nele schreef:
Grappig? Ja, de eerste 5 minuten, daarna eerder saai, heb 'm direct verzet.

Als je hem niet uitziet, waarom stem je dan?

klinkt als een poepfilm, maarja ik heb ga hem wel een kans geven

avatar van ILDIB
Stompzinnig kleuterachtig, meer woorden maak ik er niet aan vuil

Wat een slechte film zeg... Ik vraag me trouwens af: hoorde dat begin (dat volledig in animatie was) nu ook bij deze film of was dat een soort slechte commercial-break?

avatar van Mr. Chiel

Na 15 minuten afgezet. Wat slecht en niet leuk zeg!

avatar van Aapje81
Lang geleden dat ik hem gezien heb maar ik weet nog dat ik dit toen erg flauw vond en toen totaal niet kon begrijpen dat je met zoeen cast zulke rotzooi kan maken.

avatar van pooper
geplaatst: bevat spoilers, klik op de tekst om deze te lezen
aparte en hele drukke film, met die leer meester was wel geniaal