Full Body Massage (1995)

geregisseerd door Nicolas Roeg
met Mimi Rogers, Bryan Brown en Christopher Burgard

Nina is succesvol, maar haar werk als kunsthandelaar valt haar af en toe zwaar. Ze vindt ontspanning bij haar wekelijkse massagesessie. Nina is dan ook verrast wanneer haar gebruikelijke masseur een vervanger stuurt. Nina en Fitch vinden elkaar erg aantrekkelijk en er ontstaat een vurige romance. Maar uiteindelijk leiden hun verschillende levensstijlen en karakters tot onenigheid.

avatar van Sunday
Geen film om even gezellig met vrienden te gaan kijken. Het is echt een saaie B-film. Maar Mimi Rogers zorgt nog voor wat hoogtepuntjes.

avatar van kinjutsu
Sunday schreef:

toch maar wel 4 sterren, makes sense...

LEIDENAAR187
Mimi rogers heeft lekkere uiers en die borsten van haar kunnen misschien voor een hoogtepunt zorgen tussen de benen maar dat is het ook wel,slaapverwekkend voor de rest,saaie gesprekken,waarbij je niet eens luistert als haar borsten in beeld zijn..