Antarctic Edge: 70° South (2015)

Documentaire

geregisseerd door Dena Seidel

In 2014 verklaren wetenschappers dat het smelten van de ijskappen op Antarctica niet meer te stoppen valt. Een direct gevolg van de opwarming van de Aarde. Een team vooraanstaande wetenschappers verkent de plek waar de Aarde het snelst opwarmt en onderzoekt de rap smeltende ijskap van een Antarctisch schiereiland. Dit alles in een poging de klimaatveranderingen beter te begrijpen.

avatar van RRT
RRT
Redelijke documenten over het werk van een groep onderzoekers in Antarctica.