Recess: School's Out (2001)

Alternatieve titel: Het Speelplein: De Grote Vakantie

Animatie / Familie

geregisseerd door Chuck Sheetz
met de stemmen van Andrew Lawrence, Rickey D'Shon Collins en Paul Willson

Voor Theodore J. Detweiler, beter bekend als T.J., staat de zomervakantie voor de deur, en hij kan niet wachten tot de school eindelijk zijn deuren sluit. Een paar dagen later ontdekt T.J. echter dat bijna al zijn vrienden op zomerkamp vertrekken, en zijn ideale vakantie dreigt in het water te vallen. Op een van zijn strooptochten door de stad, loopt hij langs de school en ontdekt per toeval dat de gekke voormalige directeur plannen heeft om volgend jaar de zomervakantie af te schaffen.

avatar van ChielB
Prima vermaak bij deze film.
Echt wat voor de zeer jonge kijkers (6-10) en anders is het vanaf je 18 ook zeker weer lachen!

Zeer leuke, foute humor en acties.

Disney is duidelijk met een uitverkoop bezig. Net een nieuwe CEO, Robert Iger.

best leuk kinder verlhaal. maar ik zie de laatste tijd heel veek van deze films het komt mijn een beetje me stroot uit

avatar van lars-pixar
leuken film jammer dat de dvd niet te koop is via bol.com of frs.nl
een goed verhaal en een leuke serie.

avatar van TheLionKingFan
Ik vind deze wel leuk maar een raar verhaal.

avatar van JustMike
met 82 min, de langste recess film

Ik vond dit deel nog wel de beste, maar ik vind dat het verhaal van geen kant klopt. De zomervakantie afschaffen, al zouden ze dat ooit proberen, zou toch niemand op school komen, tenminste, ik niet

Ik ben zoals ooit een keer eerder gezegd geen fan ervan, dus ik haal vaak dingen door elkaar, maar dit is toch dat TJ en de directeur vragen moeten beantwoorden over een of andere stripheld. O nee, laat maar. Dat was om naar een concert te gaan.

Fan van serie = kijken
Geen Fan van serie = niet kijken.
2.0

avatar van TheLionKingFan
Ik heb de zwarte band origami!

JustMike schreef:

]

Seizoen 4,aflevering 1: The First Picture Show

avatar van mjk87
Best vermakelijk, niet heel goed. Het hele Recess-gebeuren kende ik überhaupt niet, en was wel verrast een wat andere tekenstijl te zien. Best eens leuk, ware het niet dat de achtergronden goedkoop lelijk waren, net als de mix met CGI en weinige beweging en weinig vloeiende bewegingen. Je merkt echt dat dit productiewerk is voor weinig geld. Het verhaal slaat nergens op natuurlijk, maar af en toe ga je er wel in mee. Net als dat ik zelf klein was, hele avonturen beleven. Zo zie ik deze film ook, niet zozeer als 'waargebeurd' maar eerder als kinderdroom. En de zomervakantie als hier voorgesteld? Dat lijkt echt iets typisch Amerikaans, met vlotten bouwen en kamp en weet ik wat, of ik heb een aparte jeugd gehad. Now and Then is trouwens een goede fijne film daarover.