10 Cent Pistol (2014)

Alternatieve titel: Ten Cent Pistol

Misdaad / Thriller

geregisseerd door Michael C. Martin
met Jena Malone, JT Alexander en Damon Alexander

Twee broers begeven zich in de criminele onderwereld van Los Angeles op zoek naar rijkdom, liefde en verlossing. Hun succesvolle carrière komt echter plots tot stilstand wanneer een opdracht vreselijk misloopt. Al snel zijn ze onderworpen aan een corrupte maffia-advocaat en zitten ze verstrikt in een driehoeksverhouding met een femme fatale. Met geen andere keus dan te doen waar ze het beste in zijn, nemen de gebroeders de gekste klus van hun loopbaan aan, en hopen ze dat ze het er levend vanaf brengen.

avatar van Moviestar1979
Een matige film waarbij je al snel de draad kwijtraakt.

Het script is rommelig, de acteerprestaties matig en ook de spanning is nauwelijks aanwezig. Niet echt een aanrader.

2,0 *

avatar van schumacher
Geene vetten.

avatar van mixmaster
wat een slaapverwekkende film !!!
Met moeite afgekeken, zonde van de tijd.