S. (1998)

België
Thriller / Drama

geregisseerd door Guido Henderickx
met Natali Broods, Josse De Pauw en Katelijne Damen

S. is nog geen 20, maar ze heeft al een hoop ellende meegemaakt. Haar moeder, een prostituee, liet haar in de steek. Haar vader, een moordenaar, wacht op zijn terechtstelling. Als testament stuurt hij zijn dochter een video waarin hij zijn diepste geheimen opbiecht. S. wordt de ellende zo beu dat ze besluit het geluk, de liefde en de geborgenheid te zoeken waar ze al zo lang recht op heeft. Ze is tot alles in staat om haar doel te bereiken.

avatar van Sjan
Ik heb deze film al een paar keer in mijn handen gehad in de videotheek maar nooit meegenomen. Kan iemand die hem al gezien heeft mij vertellen of hij ook echt zo hard is en of hij de moeite waard is om te kijken? Lijkt me namelijk een erg rauwe film.

Ik heb een vage vermoeden, dat deze film in vorm van een video8 camera is opgenomen.

avatar van sinterklaas
Ook nergens op dvd te vinden.