When Andrew Came Home (2000)

Alternatieve titel: Taming Andrew

geregisseerd door Artie Mandelberg
met Park Overall, Seth Adkins en Jason Beghe

Gail is gescheiden van haar man. Ze leeft nu samen met haar zoontje Andrew en haar nieuwe vriend Eddie. Andrew logeert tijdens het weekend af en toe bij zijn vader Ted en diens vriendin. Op een dag brengt Ted de jongen niet meer terug. Hoe Gail ook haar best doet om haar zoontje op te sporen, het kind blijft vermist. Als Andrew uiteindelijk gevonden wordt, is hij helemaal geïndoctrineerd door zijn vader en kompleet onhandelbaar geworden.

Sorry, ik móet het kwijt; wat een afschuwelijke, verschrikkelijke schuurpapier, kaasraspstem had die moeder zeg ...

Kind acteert tig keer beter dan Park Overall. En ja, wat een krijsstem. 3****

yepz... moeder is bekend van de TV-serie "Empty Nest", daar overtuigde ze wel in een komische rol. Maar in dit geval is het eemn miscast, tenzij de echte moeder ook zo is, natuurlijk....

De jongen acteert echter wel goed.

Al met al wel ontroerend 3***

avatar van Anjin
Zij had beter haar stem kunnen verlenen aan de film

"the Crow" maar dan de stem van die kraai...

avatar van Pim1993
Dit soort films liggen mij niet ik ga vanavond voor Hotel Rwanda om 20:40 op Canvas

avatar van M_M
M_M
Ik ga 'm zo kijken.. ben benieuwd.
Maar ik begrijp nu wel dat haar stem verschrikkelijk is? =P

avatar van jimcarrey gek
is het niemand opgevallen dat het een raar eind heeft?? maar de film is goed en mooi 3,5

avatar van valerio2003
Ik vond het ook een mooie film,dat jongetje speelde het trouwens echt heel goed en overtuigd.

avatar van M_M
M_M
jimcarrey gek schreef:

Ik vond het einde ook vreemd.
Je weet nu veel dingen niet, bijvoorbeeld:
Hoe is het nou uitendelijk afgelopen met Andrew?
Moest ie nog naar dat internaat?
Tja, ik vond het niet echt een bijzondere film.
En wat een vreselijke stem -.-''
Maar het is natuurlijk vreselijk dat het echt gebeurd is.

cel
Seth Adkins speelde een goede en heel overtuigende rol.

Die stem van die moeder was wel irritant om naar te luisteren. Zware shag stem. Verder wel een mooie film maar ik had wel meer willen zien/weten.

avatar van clubsport
ja de kant van de vader bleef toch onderbelicht verder een goed drama met zeker sterk acteerwerk van vooral de jongen .