Irezumi (1982)

Alternatieve titels: De Geest van de Tatouage | Irezumi: Spirit of Tattoo | Sekka Tomurai Zashi

Japan
Drama / Erotiek

geregisseerd door Yôichi Takabayashi
met Tomisaburo Wakayama, Yusuke Takita en Harue Kyo

Om haar geliefde te plezieren, laat Katsuko haar lichaam tatoeëren door Kyogoro, een oude ambachtsman. Deze heeft een speciale techniek ontwikkeld waarbij zijn assistente Katsuko bezig houdt om de pijn niet te voelen. Na afloop doet Katsuko echter een schokkende ontdekking...

avatar van Onslaught
Wauw, wat vreemd dat op 3 mensen na niemand op Moviemeter deze film nog heeft gezien en beoordeeld.

Film zit vol met mooie dialogen, kort en soms lang, maar altijd vanuit een erg mooie hoek. Ook zit de film vol met mooie beelden en ook het tatoeëren, hoe vreemd dat ook gaat in deze film is erg mooi om naar te kijken.

Hoop dat deze film snel meer animo krijgt.