The Initiation of Sarah (1978)

Horror / Thriller

geregisseerd door Robert Day
met Shelley Winters, Kay Lenz en Tony Bill

Sarah was altijd al een vreemd meisje. Stil en teruggetrokken ging ze haar eigen weg. Niemand wist wat er in haar omging, behalve zijzelf. Pas als zij samen met haar zus Patty op de universiteit gaat studeren, blijkt dat Sarah over mysterieuze krachten beschikt. Worstelend met haar bovennatuurlijke gaven komt Sarah steeds meer buiten de groep studenten te staan. Ze zoekt troost bij een lotgenote, Erica Hunter.

avatar van Lui
Lui (crew)
Rivaliserende studentenverenigingen met hysterische, schreeuwende vrouwelijke leden.
En dat begint op den duur best irritant te worden. Het verhaal lijkt gedeeltelijk gestolen te zijn van de film Carrie. Morgan Fairchild speelt de harteloze leidster van een studentenvereniging en die rol is haar op het lijf geschreven.