Our Lips Are Sealed (2000)

Verenigde Staten / Australië
Familie / Komedie

geregisseerd door Craig Shapiro
met Ashley Olsen, Mary-Kate Olsen en Jim Meskimen

De zusjes Ashley en Mary-Kate Parker gaan op vakantie naar Sydney, Australië. Al gauw maken ze kennis met een paar leuke jongens die hen de mooiste plekjes van de stad laten zien. Tijdens een van hun uitstapjes zien de meisjes toevallig hoe een man valselijk wordt beschuldigd van diefstal. De echte dief dreigt de meisjes te vermoorden als ze iets tegen de politie zeggen. Gelukkig hebben de meisjes een plan.

Dat ze niet een keer zoiets hebben van:
Laten we eens een keer allebei in een andere film spelen?

Het is mijn mening: Ik vind het leuk om naar films te kijken waar Mary-Kate & Ashley in spelen.
Die meisjes zijn zo leuk en knap.
Het klopt dat er niet echt een verhaal aan zit. Maar het is gewoon een film die de moeite waard is om te bekijken vooral als je een soort "fan" van the Olsen twins bent. Ik heb hem op video en kijk er graag naar. *4,5*

avatar van Jordy
Jordy (admin)
berichten verwijderd, plaats svp berichten in begrijpelijk Nederlands

neo (crew)
Our Lips Are Sealed, inderdaad wat wil je met zo'n titel

die film is een te gekke film dus niet zeuren dus:@

het is echt een te gekke film maar helaas klopt er iets niet de meisjes gaan helemaal niet op vakantie en er wordt al helemaal geen valse dief beschuldigd dus ik snap niet wrm dat dat daar staat maar goed het is echt een te gekke film

een van de leukere films van The OlsenTwins
Mmm
3.0

De leukste film van de Olsens!
5,0!

avatar van luuk1988
Nou nou niet echt een film waarvan je zegt wooo wat een belevenissen , Een leuke film voor kinderen van 12 of zo maar daar is echt alles mee gezegd

avatar van Hilarious
Vroeger vond ik hem inderdaad ook leuker. Nu is hij al wat minder maar nog altijd leuk.

Wat een kneuterfilm is dit zeg. Het is vooral een 'kijk ons eens cute zijn'-film. Het verhaal is flut, en dient alleen om te laten zien in hoeveel verschillende outfits de meisjes er leuk uit kunnen zien. En nog een en ander gepikt van Home alone ook. Maar dan niet zo leuk.
"It takes two" is de enige leuke film die ik van de tweeling ken.

avatar van /wendy/
leuke film maar wat hebben ze dan gejat van home alone bedoel je die vallen die ze zetten in hun huis??

mm .. toevallig .. bij Holiday Under the sun gaan ze OOK op vakantie ,, ze ontmoeten OOK weer een stel leuke jongens [ trouwens in elke film van hun ] én .. weer iets met een dief ..
NEXT ONE *geeeuuw*

avatar van olsenfreakie
ik vind hem heel leuk , wat hebben jullie dar toch tegen?

avatar van Ember
Een van de leukste Olsen Films Ik hou van die films Terwijl ze eigenlijk nergens op slaan

avatar van g_unitboy
boring wat een kakeinde met een bomerang iemand van boot gooien phoehahahamoehaahahah

Maaltje
Begon wel geinig, maar werd steeds saaier naar het einde toe... al vind ik de olsens meestal toch al in flutfilms spelen, maar ik heb leukere gezien dan deze

avatar van Friday the 13 th
Eén van de beter Olsens. Nog altijd zwak geacteerd en een heel dun verhaallijntje, maar toch genietbaar !!

avatar van notorious_kim
één van de betere olsen twins film

Domusmuris schreef:

Weinig aan toe te voegen...
Maar ik had dan ook niks meer dan dit verwacht, eerlijk gezegd.

avatar van skullcandygirl94
erg grappige film van hun, ook een van de leukste op newyork minute na

wel een beetje het zelfde zoals aale andere films, jongens feestjes enzovoorts

avatar van benthe
Verschrikkelijk geacteerd, slecht verhaal en nog wel meer opmerkingen maar toch nog 2 stemmen omdat het als je ziek bent best wel lekker kijkt.

avatar van zgfproduction
opnieuw een slechte film van de olsen twins