She's Out of Control (1989)

geregisseerd door Stan Dragoti
met Tony Danza, Catherine Hicks en Wallace Shawn

Doug Simpson leeft alleen met zijn twee dochters Katie en Bonnie. Katie is net 15 geworden, en wanneer Doug de stad uit is voor zaken krijgt Katie een "make-over": haar beugel gaat eruit en ze neemt lenzen. Ze is ineens een mooie meid en de jongen staan voor haar in de rij. Doug moet er echter erg aan wennen dat zijn kleine meid zo populair is.

avatar van Jordy
Jordy (admin)
Redelijk flauw komedietje als ik het me goed herinner. Let op een klein rolletje voor de jonge Matthew Perry als één van de vriendjes. 2 sterren.

avatar van You_bastard
Hee weer een "prom" feestje

BS
best leuke film.Meisje krijgt hormonen en papa weet niet wat hij er mee aan moet vangen.
Leuk in elkaar gezet,maar geen toppertje.3 sterren maximaal

avatar van Armin
Leuke kinderfilm ! **

avatar van mikey
man vs nature oftewel tony tegen de groeispurten van zijn dochter. terwijl de outfits van dochterlief met de dag gewaagder worden, voert 'the boss' oorlog tegen al haar vriendjes. bijzonder flauwe film. 2* voor danza, where are u man??????

Vandernagel
Standaard film vol clichés en voorspelbaar vanaf bijna het eerste minuut. Het mag dan een komedie zijn maar een lach kwam er nooit, enkel een paar glimlachjes.

2,0 sterren

avatar van Thomas83
Vrij foute maar stiekem tegelijkertijd regelmatig ook nog grappige film. Tony Danza speelt soms wel heel matig, maar het zijn vooral de situaties die erg grappig zijn. Zoals die Baywatch-scène op het strand of die scène waarin allerlei jongens aan de deur komen en er op het laatst ook zo'n oudere vent tussen staat, haha. Een makkelijke grap, maar voor mij werkte hij wel.
Ook de scène waarin die rocker wordt geïntroduceerd en hij Katie komt ophalen met zijn auto, met fel schijnende koplampen en ruige muziek uit de autoradio is erg leuk.
Ook die stukjes uit dat handboek zijn best aardig.
Leuk ook dat een nog erg jonge Matthew Perry Timothy speelt.
Het einde met die scène op het vliegveld is dan weer een beetje jammer. Dat sloeg nergens op.

avatar van N_SANE
Tegen verwachtingen in toch een leuke amusante film. Dochter die begint te puberen en vader weet niet hoe hij ermee om moet gaan. Al met al een leuke (voorspelbare) film, maar zeker niet geweldig.

avatar van Purmerend
De make-over kon je ver van te voren al zien aan komen, maar ondanks dat toch een vrij vermakelijke film.

Aardig, maar voorspelbaar tussendoortje. Tony Danza gaat af en toe over-the-top, maar dat kan in zijn rol ingebakken zijn. Van Ami Dolenz hebben we volgens mij naderhand nooit meer wat gehoord.

avatar van DragQueen
Ondanks het voorspelbare verloop, toch een redelijke komedie waarvan te genieten valt. Het acteerwerk wordt leuk ingevuld door de cast. Met een leuke hoofdrol van Tony Danza. 2,5 Ster.

avatar van rep_robert
Eigenlijk best een tegenvallend gemiddelde, terwijl ik me kostelijk vermaakt heb met deze prent. Tuurlijk, het is allemaal niet hoogstaand , maar de situaties zijn lekker absurd zonder dat het ongeloofwaardig wordt en daardoor kon ik ook blijven genieten van She's out of Control. Daarnaast is die 80's vibe goed aanwezig en is dit eigenlijk best een ondergewaardeerd en onderschat prentje.

ramonbrenda
leuke film voor een keertje heb me er wel mee vermaakt ik vind deze 2,5 ster waard

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Beter dan verwacht! Het verhaaltje is dan wel niet bijster origineel maar de uitwerking hiervan is erg leuk en op en top feel-good!
Meerdere malen hardop kunnen lachen, denk bijvoorbeeld aan die scene op het strand dat pa lief denkt dat iedere man naar haar lichaam kijkt Ook is de film op het einde na natuurlijk niet voorspelbaar, de manieren hoe Doug(Tony Danza) zijn dochter probeert te beschermen zijn leuk gevonden!

Zeker de moeite waard en zonder twijfel een 80s classic!

avatar van jankiebold
Jaaa zeer leuke film hoor.....maarja je moet zelf 2 zulke puberdochters hebben om dit een leuke film te vinden haha

Matige film waarin een puberdochter sneller opgroeit dan haar vader zou willen zien. Deze typische jaren '80 tienerkomedie wordt ditmaal verteld vanuit het perspectief van de tiener, maar vanuit de vader. Echter weet de film zich hierdoor verder niet te onderscheiden. Echt grappig wordt het niet en hier en daar best fout. Maar over het geheel nog wel vermakelijk genoeg voor 2.5 sterren.