Airborne (1993)

Actie / Komedie

geregisseerd door Rob Bowman
met Shane McDermott, Seth Green en Brittney Powell

Mitchell Goosen moet noodgedwongen bij zijn opa aan het strand gaan wonen als zijn ouders plots naar het buitenland moeten vertrekken. Gelukkig kan Mitchell zich wel amuseren met surfen en uitgaan, maar raakt op een dag in de problemen als hij op school per ongeluk ruzie krijgt met de ster van het hockeyteam. Hij zal zich eerst moeten bewijzen, voordat ze hem weer met rust laten, en Mitchell besluit om zijn skateboard-kunsten te gaan verbeteren.

Diesel
Sfeerloze college komedie van Bowman met standaard situaties en irritante types. Toch enkele grappige momenten en een aardige finale met een hoop skateboard spektakel. 2*