Ablaze (2001)

geregisseerd door Jim Wynorski
met Tom Arnold, Ice-T en Michael Dudikoff

Brandweerman Jack komt na een klopjacht op een gestoorde pyromaan in het ziekenhuis terecht. Wanneer op dat moment een nabijgelegen olieraffinaderij in brand vliegt, dreigt de hele stad in vlammen op te gaan. Binnen luttele momenten wordt het ziekenhuis bedreigd door een hels vuur. Terwijl zijn collega's het ziekenhuis van buitenaf proberen te redden, gaat Jack het vuur van binnenuit te lijf.

avatar van McClane
Helemaal met de recensie eens, wat een boutfilm...

goede film hoor, kijkt lekker weg en best goed verhaal en leuke effecten!

De film begint aardig maar al snel blijkt hoe slecht en onrealistich het verhaal is. Deze film hoort zonder twijfel in mijn rijtje thuis van 'bagger' films.

avatar van jstinissen
Echt slecht

avatar van lucdecoster
Ik ben geen filmkenner maar ik denk dat een kind een betere film kan maken. Het verhaal begon goed maar dan werd het een ziekenhuissoap. Die Belgische kanaal2 zender is heel goed bezig met prul-filmpjes.

Matige film

avatar van Phantasm
Ik vond het ook een leuke film, leuk tussendoortje.

best leuke film

avatar van van duijn
Vond hem niet slecht maar ook niet geweldig. Werd ook best onnnodig veel gevloekt in de film. Dat zie ik ook niet zo graag.