Pilgrim (2000)

Canada / Verenigd Koninkrijk / Mexico
Thriller / Actie

geregisseerd door Harley Cokeliss
met Ray Liotta, Gloria Reuben en Armin Mueller-Stahl

In de woestijn ontwaakt een man die aan geheugenverlies lijdt. Hij weet niet wie hij is en wat er met hem gebeurd is. Flashbacks roepen herinneringen op aan grote hoeveelheden geld en langzaam maar zeker krijgt het verleden gestalte.

Het verhaal is niet echt orgineel maar zeker wel vermakelijk. Liotta speelt als altijd goed en ook de bijrolspelers doen hun werk prima. Je vraagt je gedurende de hele film af hoe de vork in de steel zit en dit is het sterke punt van de film, verder is de omgeving mooi. Voor een B film zeker de moeite van het kijken waard.

avatar van brazo
Het verhaal is norgal erg standaard, en het kon mij niet echt blijven boeien. Ook het acteerwerk was niet echt geweldig. Echt saai is het nou ook weer niet, want het heeft soms toch zijn leuke/spannende momenten, maar het zit er niet ver vandaan..