Freeway (1988)

Thriller

geregisseerd door Francis Delia
met Darlanne Fluegel, James Russo en Billy Drago

Een religieuze fanaticus zoekt onophoudelijk de publiciteit. Hij belt regelmatig naar een radioprogramma om bijzonderheden te geven over zijn volgende moordpartij.

avatar van SPT
SPT
Wat mij betreft enigszins ondergewaardeerd. Goede sfeer, en verder wist de film me op eigenlijk alle fronten wel te boeien.

Prima film. Spanning zit er bij tijd en wijlen in. Het acteren is niet op hoog niveau maar overstijgt wel net het gemiddelde.