2 G's & a Key (2000)

Actie

geregisseerd door Paul Wynne
met Conroe Brooks, Kiki Watson en Aaron D. Spears

Na 3 jaar gevangenis staat Curtis weer op straat, klaar voor actie. Maar eerst moet hij zijn schuld bij Sadd Dog nog vereffenen, een drugsdealer, die hij belazerde voor hij de nor indraaide. Sadd Dog is alleen maar van plan Curtis zo snel mogelijk achter de tralies te krijgen. Hij zet een val voor hem, met een kilo cocaine als aas. Dan loopt de zaak volledig uit de hand, met fluitende kogels en rammende auto's. Curtis en Sadd Dog vechten het uit op leven en dood.....

Diesel

avatar van Moviestar1979
Een matige film die zich afspeelt in de onderwereld van Los Angeles. Het geheel komt allemaal wat lachwekkend over, en de actie is ver te zoeken. Weinig mensen zijn bekend met deze film, en zullen eerlijk gezegd niet veel missen. Zelfs het verhaal in GTA 4 weet meer te overtuigen.

2,0 *