Please Don't Eat the Daisies (1960)

Komedie / Familie

geregisseerd door Charles Walters
met Doris Day, David Niven en Janis Paige

De McKays verhuizen van het drukke Manhattan naar een huis buiten de stad. Moeder Kay probeert zich met haar vier zoons te settelen in haar nieuwe huis, terwijl haar man Larry in de stad aan het werk blijft als toneelcriticus. Ze vraagt zich af of haar man haar wel trouw is als hij flirt met actrice Deborah.

avatar van Zinema
Zinema (crew)
Lieve, luchtige comedy met de legendarische Day. Bevat leuke liedjes en is best vermakelijk. Geen hoogvlieger binnen het genre echter. Redelijk.

avatar van hkoster
krijgt van de oude filmencyclopedie toch een 3 van de vier sterren.

avatar van Zinema
Zinema (crew)
hkoster schreef:
krijgt van de oude filmencyclopedie toch een 3 van de vier sterren.

Niets is heilig

avatar van movie acteurs
Please Don't Eat the Daisies viel me heel erg tegen. Vond het eigenlijk maar een lange en niet bepaald grappige film. Vond veel dingen niet grappig zoals die peuter in de box met zijn Cockey cola uitroep. En zo zijn er wel meerdere dingen die mij niet beviel. Dus 2,0.