Deathstalker and the Warriors from Hell (1988)

Alternatieve titel: Deathstalker 3: The Warriors from Hell

Verenigde Staten / Mexico
Actie / Fantasy

geregisseerd door Alfonso Corona
met John Allen Nelson, Carla Herd en Terri Treas

Deathstalker krijgt van de mooie Prinses Carissa de opdracht haar koninkrijk te verlossen van een kwade tovenaar. Dat blijkt echter geen gemakkelijke taak, want de tovenaar heeft de macht over een leger ondode soldaten uit de hel.

avatar van otherfool
Tja, wat moet je hier nu mee. Het karton moet niet aan te slepen zijn geweest voor de sets en karakters. Het avontuurlijk klinkende verhaaltje wordt verder danig verpest door de held van dienst, zelden zo'n vervelende kwast gezien. 'It's not easy to be a hero', zegt die kwal met een uitgestreken gezicht

Gelukkig wordt het nooit helemaal vervelend, duiken er regelmatig mooie deernes op en is de ietwat nichterige bad guy een bezienswaardigheid. 1,5*.

avatar van Vinokourov
Smaakloze sword-and-sorchery-film uit de jaren '80 met een vervelende held en een dubieuze kale slechterik. Het heeft niets om het hemd, af en toe wat rare quotes en matig uitgevoerde actiemomenten en dat is het dan.