• 8.523.200 stemmen

They Shoot Divas, Don't They? (2002)

Drama / Thriller | 120 minuten

Genre: Drama / Thriller

Geregisseerd door: Jonathan Craven

Met onder meer: Jennifer Beals, Keri Lynn Pratt, Johnathon Schaech

IMDb beoordeling: 4,9 (373)

Plot They Shoot Divas, Don't They?

Sloan McBride is een rockster, die alle moeite moet doen om enigszins in de publiciteit te blijven. Jenny, haar onschuldige assistente, blijkt uit te zijn op wraak. Ze ziet Sloan namelijk als de schuldige voor haar moeders dood, die vanwege haar zelfmoord gepleegd zou hebben. Ze zal niet stoppen voordat ze wraak op Sloan heeft genomen, zelfs als moord daarvoor een oplossing biedt...

avatar van Fran

Fran

• 1953 berichten

Het verhaal is wel spannend en het acteerwerk zit goed in elkaar maar wat is deze film rampzalig uitgewerkt. Het slaat echt helemaal nergens op. Bijvoorbeeld de scene waarin de assistente van Sloan wordt vermoord is zo fake. Lachwekkend gewoon. Zonde !

avatar van kramersietse

kramersietse

Doe mij de poster maar. De film hoeft niet eens voor mij.

avatar van ewalk

ewalk

Beroerde film. Geheel onlogisch verhaal. Helemaal belachelijk als later blijkt dat Jenny haar eigen vader heeft doodgeschoten.Lijkt nergens op!