Campfire Stories (2001)

Horror / Drama

geregisseerd door Bob Cea, Andrzej Krakowski en Jeff Mazzola
met David Johansen, Jamie-Lynn Sigler en Joshua Harto

Drie jongelui krijgen motorpech in het bos. Toevallig komen ze een jonge vrouw tegen die hen de diepe wouden inlokt. Aldaar huist een boswachter, die enkele spannende verhalen voor ze in petto heeft. 1) Een zwakbegaafde conciërge op een privéschool gaat op strooptocht na te zijn mishandeld door een groep jongeren. 2) Drie twintigers beroven een indiaan, die op zijn beurt wraak neemt door ze te beheksen. 3) Een domme hulpsheriff helpt paniekerige meiden die een moordenaar rond horen sluipen.

Diesel
Ik heb zelden zo een waardeloze film gezien. Ongezien slecht.

TRASH!

0.5/5.0

Diesel schreef:

Ik heb zelden zo een waardeloze film gezien. Ongezien slecht.

Heb je hem nu wel gezien of niet?

Diesel
rzasa schreef:

Heb je hem nu wel gezien of niet?

Ja.

Dat zeg ik toch

wat een kinderachtige film.
vooral met het doodshoofd aan het begin, beetje zielig.

MaTtIeBoY
Ik vond het einde wel grappig.Maar voor de rest Een ONTZETTENDE B film die ook nog eens verdacht veel lijkt op campfire Tales!!!
Voor het einde toch nog een streepje voor op de rest van de meute ** sterren

ohhhhh bedankt wou hem net gaan kijken

avatar van nightbreed
Amateuristische bullshit.
Ik heb met moeite een uur gekeken, het laaste half uurtje kijk ik wel een andere keer.
De effecten zijn echt beschamend.

avatar van nightbreed
Pffff, eindelijk heb ik de film helemaal kunnen uitkijken en wat was het een lange zit zeg.
Dit is echt zo slecht en zo amateuristisch dat je echt met ongeloof zit te kijken en je echt serieus gaat afvragen hoe het in godsnaam ooit heeft kunnen gebeuren dat dit stukje prullenbakvoer ooit is verfilmd.
Ik heb al aardig wat slechte horrorfilms gezien maar deze wint met kop en schouders de prijs voor het slechtste script.
Volgens mij is deze film door een stelletje 1e jaars filmstudenten geschoten voor minder dan 1000 Dollar, en dan bedoel ik de niet getalenteerde studenten die nu waarschijnlijk allemaal bij McDonalds achter de frituurbakken zullen staan.
Ik geef de film nog 1 punt omdat ik dit nog nooit had meegemaakt.

Clapboy
De computer effectjes zagen er erg goedkoop uit, verder veel off screen maar het had toch zijn momentjes, de pijp van de indiaan haha, vreemde film vooral met drie verhalen, wel te kijken, heb slechter gezien. Het 3e verhaal was wel sfeervol en spannend met het meisje en de stalker.