Gomez & Tavarès (2003)

Frankrijk
Actie / Komedie

geregisseerd door Gilles Paquet-Brenner
met Stomy Bugsy, Titoff en Elodie Navarre

Marseille. Tavares is een van de beste flikken in de stad. Hij kent het mileu van de criminaliteit heel goed en heeft soms de reputatie omkoopbaar te zijn. Hij is bezorgd wanneer hij hoort dat hij een nieuwe medewerker krijgt: Gomez, de meest rechtschapen flik van het Zuiden van Frankrijk...

Waarom dit een actie-komedie genoemd wordt???? Niet echt veel humor aanwezig Wel een goed verhaal, einde ietwat langdradig

avatar van UltraMovieKiller
Lage beoordeling, ik vond dit toch wel een zeer vermakelijke actiefilm. Gezien het aantal stemmen toch een vrij onbekende film. Heb hem zelf al jaren origineel liggen, door de jaren heen toch 3 keer gekeken. Aanrader.