Old Fashioned (2014)

1 stem

Drama / Romantiek

geregisseerd door Rik Swartzwelder
met Elizabeth Roberts, Rik Swartzwelder en LeJon Woods

Clay Walsh, een voormalige student in een studentengenootschap, baat een antiekwinkel uit in een kleine universiteitsstad in het Midwesten van de V.S. Daar is hij berucht voor zijn verheven en verouderde theorieën over liefde en romantiek, evenals zijn vrome geloof in God. Amber Hewson, een vrijgevochten jonge vrouw die het appartement huurt boven zijn winkel, vindt zichzelf verrassend genoeg aangetrokken tot zijn sterke geloof en nobele ideeën, die voor haar nieuw en intrigerend zijn. En Clay, hoewel hij probeert om er tegen te vechten en te ontkennen, kan niet weerstaan aan haar spontane en hartstochtelijke manier van leven.