• 8.229.847 stemmen

Met onder meer: Matt Damon, Greg Kinnear en Eva Mendes

Releasedatum: 19 februari 2004

• Google Play Bekijk via Google Play

Over Stuck on You

"Whatever happens to the boys, one thing is certain. Nothing will ever come between them."

Broers Bob en Walt zijn onafscheidelijk. Niet alleen figuurlijk, maar ook letterlijk. Ze zijn immers een Siamese tweeling die een lever deelt. Ze proberen zo gewoon mogelijk door het leven te gaan en de voordelen van hun unieke band zo goed mogelijk te benutten. Maar Walt wil meer: hij wil naar Los Angeles trekken om daar eindelijk zijn acteerplannen waar te maken. Hij weet de wat schuchtere Bob over te halen en ze trekken naar Hollywood, waar ze in contact komen met Cher. Die biedt hen de kans om mee op te treden in haar show. Ondertussen staat Bob op het punt zijn internetvriendin te ontmoeten, die niet weet hoe close hij eigenlijk is met zijn broer.

imageimageimage

avatar van Shinobi

Shinobi

Op zich wel een aardige comedy waar beslist meer in had gezeten, hier zaten wel wat aardige dingen, maar het kon gewoon echt beter. Ze hadden dat hele Siamese tweeling ding meer kunnen uit uiten.

En ik had toch liever gezien dat ze niet gescheiden werden van elkaar.Cher en Streep zijn wel lachen en je ziet ook nog die ene gast van Malcolm in the Middle voorbij komen.

Ik geef 'm net 3, 0 sterren.

avatar van ILDIB

ILDIB

een paar leuke ideetjes maar voor de rest veelal gaap.

avatar van Sportingerke

Sportingerke

Zijn Siamese tweelingen normaal niet altijd eeneiig?

Besides that, ik vond aan deze film niet echt veel aan. Weinig grappen, slecht verhaal, niet geloofwaardig.

2 sterren (een voor elk deel van de tweeling), niet meer, niet minder...

avatar van Eny

Eny

Wat slecht gewaardeerd deze film ...

Ik viind hem 3,5 sterren waard, was heel vermakelijk

avatar van james_cameron

james_cameron

Ondermaatse Farrelly-film, één van hun minste. Damon en Kinnear zijn leuk in de hoofdrollen, maar het script is erg vlak en mist focus. Vooral het hele gedeelte in Hollywood (dus bijna de hele film) is rommelig en flauw. Weinig leuke grappen ook. Net als met voorganger Shallow Hal gaan de Farrelly's steeds meer de emotionele kant op, met ditmaal bijzonder weinig resultaat.

avatar van EspenSGX

EspenSGX

Wel eens leuk voor één keer, maar hoef deze echt niet nog eens te zien.

avatar van tommykonijn

tommykonijn

• 2074 stemmen

Beetje matige film van de Farrelly Brothers die normaal gesproken toch wel grote hits van komedie maken (There's Something about Mary, Dumb & Dumber) ik vind sommige dingen erg afgepakt ook van Dumb & Dumber zoals dat er ééntje weg wil en de ander moet overhalen en ook nog wel een paar andere dingetjes maar goed anders ga ik te veel spoilers vertellen. Matt Damon acteert het redelijk en Greg Kinnear ook maar na verloop van tijd begin ik het een beetje irritant te vinden dat de twee telkens aan elkaar zitten dit levert een vraag op bij mij : hoe trekken ze kleren aan ? sommige dingen vind ik dat je ziet dat het maar een film is, maar goed voor één keertje te kijken is dit heus geen ramp er zitten nog wel een paar vermakelijke grappen bij maar een spetter is het ook absoluut niet, dus ga niet denken als je dit gaat kijken : dit wordt een topkomedie want dan kun je teleurgesteld reageren (het kan wel dat mensen het top vinden maar ik weet niet of het er veel zijn.)

avatar van Parisa

Parisa

Hele flauwe film. Ongelofelijk dat Damon zich hiervoor wil lenen. Na een half uurtje kon ik het al niet meer aanzien en heb ik hem afgezet.

avatar van AGE-411

AGE-411

Behoorlijk zwak.

Maar het humorniveau lag wel hoger dan ik verwacht had. Dat met "we lost them" was wel lachwekkend.

en BTW, had Cher geld nodig ofzo ?

avatar van zot109

zot109

ja dat met "we lost them" was wel leuk of dat ze de hotelkamer ruzie hadden en dat walt zei dat hij zijn broer niet wou zien was absurde humor

avatar van nele

nele

Ik ben volledig akkoord met AGE-411, de enige scene waarbij ik echt plat lag van het lachen was wanneer ze zeiden "We lost them", voor de rest was het nogal zwak qua humor. Leuk gevonden, op zich kon men er wel iets van maken, maar er gebeurde gewoon te weinig in de film en werd hierdoor snel saai.

Onderhond

Vond dit niet zoveel verschillen van de andere Farrelly films eigenlijk.

Humor is nog steeds fout. Gaat niet over scheten maar over mensen met een lichamelijke afwijking. Veel subtieler natuurlijk !

Kon er best wel weer om lachen. Damon is lekker droog en droopy, Kinnear vond ik iets minder maar speelde z'n rol wel naar behoren. Een hoop idiote grapjes die zo in your face zijn dat het lollig blijft, verder een aangenaam tempo.

Hoewel ook deze film weer best een stevige speelduur heeft blijft het vermakelijk, al is het op het einde toch net iets teveel.

Ik amuseer me wel met de Farrelly broertjes. Nooit echt films die mij volop overtuigen, maar aangenaam na een dagje werken, nergens irritant, af en toe best grappig en nooit saai.

avatar van Zinema

Zinema (crew films)

Een wat mindere Farrely die vaart op het niet al te komische talent van Damon en Kinnear. De film duurt ietwat te lang maar blijft enigszins onderhoudend. De humor is niet altijd even sterk. Gemiddeld.

avatar van Tha Luz

Tha Luz

Vond de film iets te lang voor zo een type film waardoor je soms een beetje gaat afvragen van''hoe lang duurt die nog?''wat dus niet de bedoeling zou moeten zijn.Het verhaal was erg leuk bedacht maar minder goed uitgewerkt,einde iets te voorspelbaar en niet echt goed naar mijn idee.Het enige grappige deel in de film was dat hij dacht dat die gecast werd door een goede film terwijl het een porn film bleek te zijn:D

ik geef het een 2.5

avatar van missl

missl

De grappen zie je al van mijlen ver aankomen. Dus het is een saaie bedoeling.

avatar van Spetie

Spetie

Erg leuke film van de Farrely Brothers, al is deze niet altijd zo hilarisch als Dumb and Dumber en There's Something about Mary, maar nog altijd bovengemiddeld leuk. Vooral Damon is lekker op dreef met heerlijk droge grappen. Kinnear doet het ook niet slecht, maar haalt het niveau van Damon niet. Veel van de grappen die voorbij komen hebben betrekking hebben op hun handicap. Grappen over mannen in invalidenwagentjes, een reuze speelgoedbeer, een vriendin die niet weet dat Bob aan iemand vastzit en een leuke vechtpartij in een cafeetje zijn enkele van de leukste grappen. Cher (jawel de zangeres) heeft ook nog een leuke rol waarin ze zichzelf te kijk zet. Ook de cameo van Meryl Streep is het vermelden waard. Erg leuke en frisse komedie, zonder een keer de gebruikelijke Amerikaanse plas en poep humor.

avatar van Kr!kke

Kr!kke

Een origineel verhaaltje, met op het einde net iets te weinig grappige momenten...

avatar van MNV2

MNV2

Ik heb me best vermaakt met deze film, je ligt niet de hele tijd te lachen maar de personages zijn leuk, de ideeën rond het hele siamese tweeling gedoe waren origineel en werkte ook. Het verhaal is lekker hersenloos en de film heeft een perfecte speelduur. Maar het is natuurlijk niet zo hoogstaand en de grappen werkten meestal niet, maar het was best wel origineel..

avatar van Justinw

Justinw

Kan me aardig vinden in Spetie. Al vind ik TSAM toch een mindere Farrelly.

Maar inderdaad Matt Damon steelt werkelijk waar de show. Kinnear doet het nog eens dunnetjes over. Maar wat is Damon droog in deze film. Alleen de Hamburgertent is al een van mijn favoriete locatie's uit hun films(Farrelly's).

Alhoewel dit toch echt geen hoogstaande films zijn. Treffen ze hun doel wel. Als je even geen zin hebt in serieuze crap en gewoon even lekker wilt hangen op de bank of wat dan ook. Pak gerust een film van de Farrelly Brothers. Met toch wel hun debuut als onbetwiste topper.

avatar van missyanaroid

missyanaroid

Er zitten sommige grappige momenten in, maar 'k had er meer van verwacht.

Aardige film wel

avatar van Angelo2

Angelo2

Leuke vermakelijke film met grappige personages. Vind Greg Kinnear in deze film echt geweldig. Zo'n foute kop heeft hij. Ben wel een liefhebber van de Farrelly brothers en hun onderbroekenlol.

avatar van DragQueen

DragQueen

Vrij onderhoudende Komedie, met aardig acteerwerk van Matt Damon en Greg Kinnear. Verder is het verhaal leuk bedacht, en is de humor best vermakelijk. 3 Sterren.

avatar van K. V.

K. V.

Een beetje een teleurstellende komedie, zeker als je weet dat deze van de Farrelly broers is (There's Something about Mary).

Voor de rest nog een redelijk goed verhaal, alleen een mindere komedie. Goed voor een keertje.

avatar van Lupussy Galore

Lupussy Galore

Dt gaat 118 minuten door? Oh, de commercial is over......:Z

Commercial nr2.....nog steeds niet gelachen....Cher kan toch heel grappig zijn, nu keek echt alleen maar naar (denk ik) net vers opgeschoten lippen. En ik ben toch een Cher fan. Ach, kan ik ff m'n bed verschonen....

avatar van 606

Lupussy Galore schreef:

Dt gaat 118 minuten door? Oh, de commercial is over......:Z

Komt de rest van je huishouden misschien ook nog aan bod.

avatar van Lupussy Galore

Lupussy Galore

606 schreef:

Komt de rest van je huishouden misschien ook nog aan bod.

Was 666 al bezet

LOL! Ja, ik ben lekker opgeschoten hoor. Ik heb de was ook opgeruimd en ook nog afgewassen tussen door. Ik moet zeggen: zo schiet het nog eens op met zo'n film!

Jammer van de acteurs.Want ik vind Matt, Greg, Meryl and Cher allemaal goed of leuk maar dit was niks voor mij. Ik heb geen enkele keer gelachen. Eind was ook al voorspelbaar. Dus ik geef maar geen ster....ik doe wel vaker iets tijdens een commercial meestal iets te drinken pakken of zo nooit zo ijverig als dit keer Ik had de film gewoon af moeten zetten maar met zoveel leuke acteurs en de Ferrely broertjes blijf je toch hopen.....niks dus....ach, toch maar 1 ster dan omdat ik zo actief werd!

avatar van Ajacied16

Ajacied16

Verhaal is leuk bedacht, de film zelf is veel minder sterk. Af en toe een aantal leuke momenten, maar over het algemeen valt het tegen. 1.5*

Theunissen

Eigenlijk best een flauwe komedie die zich wel nog redelijk wegkijkt. Dat laatste is te danken aan Matt Damon en vooral Greg Kinnear die best leuk speelden. Hoewel dit een echte komedie is heb ik eigenlijk weinig hoeven te lachen (4 letterwoord "mans beste vriend", antwoord "tiet" ). Er zitten een paar leuke momenten maar meer ook niet. De rol van Eva Mendes stelt weliswaar niet veel voor maar ze zag er wel fraai uit. Ach leuk om eens gezien te hebben maar meer ook niet.

avatar van david bohm

david bohm

Als liefhebber van de films van de gebroeders Farrelly deze ook maar eens bekeken. De goede grappen heb ik gemist of ze zijn er gewoon niet. Als het opdraven van Meryl Streep en Cher de hoogtepunten zijn man man man dan is het een misbaksel van een film.

avatar van jOERI

jOERI

Ik vond deze toch leuker dat Dumb en Dumber

avatar van IH88

IH88

“Don't you walk away from me!”

Een wat flauwe komedie waarbij opvallend weinig te lachen valt. De kracht van Stuck on You zit hem in het samenspel tussen Damon en Kinnear, en beide acteurs zijn dan ook erg sterk als broers die vanaf hun geboorte aan elkaar vast zitten. Dit levert een luchtige film op die veel vermakelijke scènes heeft, maar waarbij de lach eigenlijk geen enkele keer helemaal doorbreekt. Dat de broers uiteindelijk gescheiden van elkaar worden (maar elkaar toch niet kunnen loslaten) is geen verrassing, maar gelukkig worden de onenigheden en ruzies niet te ver doorgevoerd. Bonuspunten voor Evan Mendes en het laatste gedeelte met Meryl Streep.