Bon Voyage (2003)

Frankrijk
Drama / Oorlog

geregisseerd door Jean-Paul Rappeneau
met Isabelle Adjani, Gérard Depardieu en Virginie Ledoyen

Frederic is een ontsnapte gevangene die in W.O.II Bordeaux probeert te bereiken om Vivian, een actrice, te kunnen spreken. Zij was namelijk verantwoordelijk voor zijn opsluiting. Hij ontmoet Camille, een kernfysicastudente. Zij helpt een befaamd natuurkundige het land te ontvluchten aangezien zijn nieuwe uitvinding de Duitsers (die een groot deel van Frankrijk in hun macht hebben) aan kernwapens zou kunnen helpen.

Zo te zien is Frédéric de hoofdrolspeler.
Vreemd dat de acteur die m speelt (Grégori Dérangère) niet bovenaan vermeld wordt.

Wat een chaotische ...film. Moet ook een soort van komedie voorstellen, maar grappig is het allemaal allerminst. Ik snap ook niet dat deze film nog redelijk scoort.

avatar van markie1978
Leuke film, jaar dat het niet in het Nederlands isl