• 10.501 nieuwsartikelen

Met onder meer: Tabu, Ali Fazal en Wamiqa Gabbi

Gesproken taal: Hindi

• Netflix Bekijk via Netflix

Plot Khufiya

"In a battle to protect the country, who will win?"

Krishna 'KM' Mehra is een agent van het Indiase spionageagentschap R&AW. Ze tracht ene Mirza te pakken te krijgen, maar haar pogingen mislukken vanwege een mol in het agentschap. KM heeft het vermoeden dat Ravi de infiltrant is, omdat zijn dure levensstijl niet overeenkomt met zijn salaris. Met haar team traceert KM elke activiteit van Ravi om hem op heterdaad te betrappen, maar hij lijkt te slim om gepakt te worden.

Alle Media

avatar van AniSter

AniSter

• 1934 berichten

Dit is en vrij lange zit maar het verveelde geen minuut. Zelfs de opvulling met wat chants door de Indiase Goeroes waren best goed. Een spannend verhaal waarbij het even opletten is wat betreft de chronologie en de actrices. Voor een Indiase film onder de Netflixvlag een prima film. Hier en daar een paar kleine onvolkomenheden, maar niet echt storend. Ik vraag me bij veel Indiase films, ook deze, wel af waarom de dialogen tweetalig zijn.