• 8.668.085 stemmen

Releasedatum: 24 november 2022

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot The Estate

"Where there's a will there's a war."

De meedogenloze Savanna en haar schuldbewuste zus Macey zitten krap bij kas. Ze azen op het fortuin van hun doodzieke tante Hilda, een vrouw die iedereen binnen de familie haat. De zussen hopen dat hun vleierij Hilda zal aansporen om haar testament in hun voordeel aan te passen. Helaas zijn ze niet de enige sluwe bloedverwanten die uit zijn op een erfenis.

Social Media

Alle Media

avatar van Jotil

Jotil (crew bioscoopreleases)

Vanaf 24 november 2022 in de bioscoop (Dutch FilmWorks)

Flauwe komedie met een flauw verhaal en flauwe karakters.

avatar van eempag

eempag

Erg grappige film met heerlijke zwarte humor.

Het is opvallend dat deze film niet hoog scoort terwijl hij toch alle ingrediënten van een goede comedy heeft.

Af en toe echt heb ik er echt om geschaterd en dat hoort zo bij een comedy.

Niet een hoge score en dat past aan de ene kant misschien wel bij komische films dat die minder scoren.

Aan de andere kant, als mensen als @jeroen1979 zo'n enorm laag cijfer geven, lijkt het of het de bedoeling was om het eindcijfer kunstmatig laag te krijgen en dat verdient deze film gewoon niet.

Ik ga dat niet over compenseren met 5 sterren en hou het gewoon op een dik verdiende 3,5.