• 8.489.140 stemmen

banner

A Journal for Jordan (2021)

Drama | 131 minuten

Genre: Drama

Geregisseerd door: Denzel Washington

Met onder meer: Michael B. Jordan, Chanté Adams en Tamara Tunie

Plot A Journal for Jordan

'A Journal for Jordan' volgt het leven van sergeant Charles Monroe King. Als militair gestationeerd in Irak besluit hij een dagboek bij te houden voor zijn zoontje. Hierin probeert hij hem goede raad te geven over hoe op te groeien zonder de aanwezigheid van zijn vader.

imageimageimageimageimage

stinissen (crew films & series)

Een hele krappe voldoende, omdat er geforceerd gezocht wordt na emotie die er helaas niet was tussen de acteurs.

avatar van lang pee

lang pee

Waargebeurd of niet, deze flauwe film kon mij absoluut niet boeien, en ik denk de meeste mensen niet, want is absoluut niet goed onthaalt...

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Zzzz.... Zzzz.... Zzzz.... Huh?

Oh, het is afgelopen... Gelukkig!

Wat een oersaaie film is dit zeg! Te braaf en zonder enige verassing kabbelt het gestaag voort naar het einde. Misschien wel handig als je de slaap niet kan vatten, met deze film zal dat wel lukken.