• 8.489.145 stemmen

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Stephanie Zari

Met onder meer: Sarah Roy, Jade Anouka en Tom Cullen

Plot Zebra Girl

"All she wanted was a happy family... and a pink bow saw"

Het schijnbaar perfecte plattelandsleven van Catherine wordt op zijn kop gezet nadat ze ontdekt dat haar man een duister geheim verbergt. Dat geheim leidt haar naar het ondenkbare, namelijk moord. Anita, de beste vriendin van Catherine, helpt haar het lichaam op te ruimen. De realiteit vervaagt als Catherine's tragische verleden langzaam wordt onthuld, samen met een geheim dat ze verbergt om voor haar toekomst te vechten.

image

stinissen (crew films & series)

Totaal niet mijn ding, flauw en banaal.

avatar van Gi-Force

Gi-Force

Ik ben bang dat veel mensen dit een saaie, vreemde en slome film vinden. Maar het weerspiegelt echt een vrouw die als kind misbruikt wordt door haar vader en daardoor verknipt raakt. De beelden om dit te filmen zitten goed in elkaar zonder een te makkelijke paplepel om bij de kijker in te gieten. Als ze alles open verteld aan een persoon dan vind ze een geduldig oor. Dan gaat die man de fout in door het bekijken van kinderporno. En ze wilt o zo graag een kind van die man. Zo graag dat ze geen medicijnen voor haar verkniptheid meer slikt. En dan is de vraag wat is nog waar of niet. Ze eindigt echt helemaal alleen. Voor mensen die de rust bezitten om een verhaal te kijken die iets vraagt aan voorstellingsvermogen is dit een aardige rit.