ad

Genre: Documentaire / Biografie

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Jessica Bishopp

Over Sharon

Sharon is zeven jaar geleden tot predikant gewijd en gaat naar een nieuwe parochie. Dat vrouwen een rol spelen in de Anglicaanse kerk is nog steeds controversieel. Deze documentaire gaat in op de vragen die Sharon zichzelf stelt voor ze geroepen werd.

avatar van John Milton

John Milton

Met 3 minuten wel een erg vrijblijvend portret, al moet ik zeggen dat waar het op priesters aankomt Sharon me een welkome toevoeging lijkt voor de Anglicaanse kerk. Toch voelt het wat oppervlakkig, gezien er zoveel interessante onderwerpen omtrent de plaats van georganiseerde religie in een steeds meer seculiere samenleving te bedenken zijn.

Het is eigenlijk gewoon te kort om iets substantieels mee aan te vangen voor dit onderwerp.