The Trump Show (2020)

Verenigd Koninkrijk
Documentaire
180 minuten (miniserie, 3 delen)

geregisseerd door Rob Coldstream

De wereld heeft nog nooit een president als Donald Trump gekend. Met zijn gedurfde, onbezonnen en instinctieve manier van zakendoen en de lessen die hij leerde als realityster, zette hij alle opvattingen over het presidentschap op z'n kop. Met getuigenissen uit de eerste hand van insiders, collega's en tegenstanders volgt deze serie het pad van deze controversiële president, terwijl wordt blootgelegd hoe hij het presidentschap heeft veranderd en hoe het hem heeft veranderd.

avatar van jipt
Prima docu-serie. Een hoop talking-heads, maar het chronlogische verloop van Trumps schandelen geeft een goed beeld van zijn persoon. En je kan hoog of laag springen, maar Trump levert wel interessant beeldmateriaal op. Bidens presidentschap wordt vast half niet zo sappig. 3,5*