The Standard (2020)

1 stem

Sport / Documentaire

geregisseerd door Phil Wall
met Jonathan Hurtado, Phil Mahla en Jason McCarthy

Goruck's Selection is niet alleen een van de zwaarste uithoudingsevenementen ter wereld, het is ook een poging van de makers om de scheidslijn tussen de militaire en civiele wereld te overbruggen. Deze 48 uur durende uitdaging, gehost door een groep Special Forces-veteranen, is een beknopte interpretatie van de 24-daagse beoordeling en selectie van het Amerikaanse leger. Voor de deelnemers is het evenement een kans om hun grenzen te testen en tegelijkertijd hulde te brengen aan degenen die het land dienen.