De Mésaventure van een Fransch Heertje zonder Pantalon aan het Strand te Zandvoort (1905)

Alternatieve titel: The Misadventure of a French Gentleman without Pants at the Zandvoort Beach

Nederland

geregisseerd door Albert Mullens en Willy Mullens
met Willy Mullens

Een Franse heer op het strand te Zandvoort wordt verrast door het opkomende water. Om zijn broek droog te houden doet hij deze uit. Geschokt door dit ongepaste gedrag wordt hij achternagezeten op het strand en dwars door Zandvoort door een politieagent, de helft van het dorp en andere badgasten. Als hij is gearresteerd ontstaat er spontaan een parade.