Santana (2020)

Zuid-Afrika
Actie / Misdaad

geregisseerd door Maradona Dias Dos Santos en Chris Roland
met Rapulana Seiphemo, Nompilo Gwala en Paulo Americano

Twee broers werken bij de politie. De ene is drugsagent, de andere een generaal. Ze ontdekken eindelijk de identiteit van de drugsbaas die hun ouders tientallen jaren geleden heeft omgebracht. Maar ze hebben zelf meningsverschillen omtrent gerechtigheid en wraak en daardoor zijn ze in staat om elkaar te vermoorden voordat ze de gangsters kunnen vatten.

Zeer sterke film goed te volgen qua Portugees Engels en goede actie. Klasse

avatar van deRappe
Heb het na zo'n 3 kwartier ogegegeven....zeer slecht!