100% Wolf (2020)

Australië
Animatie

geregisseerd door Alexs Stadermann
met de stemmen van Ilai Swindells, Adriane Daff en Akmal Saleh

Freddy Lupin is erfgenaam van een trotse familie van weerwolven. Positief is dat hij de meest angstaanjagende weerwolf ooit zal worden. Freddy is echter geschokt als zijn eerste transformatie misgaat, waardoor hij in een woeste poedel verandert. Hij heeft nu tijd tot de volgende maanopkomst om te bewijzen dat hij het hart van een wolf heeft, anders dreigt hij voor altijd te worden verstoten.

• Vanaf 7 oktober in de bioscoop

Vanaf 7 oktober in de bioscoop (Splendid Film)