A Festa e os Cães (2015)

Brazilië
Documentaire / Experimenteel

geregisseerd door Leonardo Mouramateus
met Clara Monteiro, Geane Albuquerque en Kevin Balieiro

Een voice-over haalt via foto’s herinneringen op aan de laatste maanden van zijn verblijf in Fortaleza. Langzaam maar zeker voegen verschillende stemmen zich bij zijn vertelstem en geven zo een ander perspectief aan de mensen en plekken op de foto’s. Een film waarin de grenzen vervagen tussen werkelijkheid en herinnering, en documentaire en fictie.