ad

Horror / Sciencefiction | 10 minuten

Genre: Horror / Sciencefiction

Geregisseerd door: Chris Reading

Met onder meer: Gaia Weiss, Theo Barklem-Biggs en Sharon Duncan-Brewster

IMDb beoordeling: 6,1 (626)

Over Alien: Containment

Door een mysterieuze uitbraak is het moederschip van vier overlevenden vernietigd. Deze vier overlevenden bevinden zich nu in een reddingscapsule. Echter vragen ze zich daar af of ze nu veilig zijn, of dat er toch iemand aan boord is geïnfecteerd.

imageimage

avatar van Filmkriebel

Filmkriebel

Dit is slechts één van zes shorts die uitgebracht werden voor de 40ste verjaardag van Alien. Misschien iets om op de lijst toevoegingen te zetten John Milton ?

ALIEN: CONTAINMENT: The First of Six ALIEN Shorts Debuts - screenanarchy.com

avatar van John Milton

John Milton

Ja dat vind ik wel

Ik heb zelf nog een flinke achterstand met festivalshorts die ik toe wil voegen, maar kan daarna wel, als iemand anders het dan nog niet heeft gedaan!