Agent Sai Srinivasa Athreya (2019)

India
Actie / Komedie

geregisseerd door Swaroop Rsj
met Naveen Polishetty, Sharma Shruti en Shredha Rajagopalan

Agent Athreya start een detectivebureau in de stad Nellore genaamd FBI (Fathima Bureau of Investigation) en behandelt kleine zaken. Soms is hij nogal onhandig, wat tot humoristische situaties leidt. Na een tijd komt hij in de problemen wanneer hij de zaak van een dode op een treinspoor begint te onderzoeken. Het ontrafelen van dit mysterie is voor hem geen gemakkelijke opgave.