Two Sisters (2019)

Maleisië
Drama / Horror

geregisseerd door James Lee
met Lim Mei Fen, Emily Lim en Joyce Harn

Nadat ze ontslagen is uit het psychiatrische ziekenhuis wordt Mei Yue opgevangen door haar oudere zus en bekend auteur Mei Xi. Ze gaan samenwonen in hun oude, verlaten familiehuis, waar een verboden kamer altijd op slot is gebleven. Er gebeuren vreemde dingen in het huis wanneer Mei Yue een mysterieus gehuil uit de verboden kamer hoort en duistere familiegeheimen langzaam maar zeker boven water komen drijven. Ondertussen vraagt Mei Xi zich af of haar zusje wel echt genezen is.