Love Aaj Kal (2020)

India
Drama / Romantiek

geregisseerd door Imtiaz Ali
met Kartik Aaryan, Sara Ali Khan en Randeep Hooda

De film, die zich afspeelt in een periode van 1990 tot 2020, portretteert twee liefdesverhalen van stellen uit zeer verschillende tijdperken die met heel verschillende obstakels worden geconfronteerd. Het ene stel vecht tegen de beperkingen van de samenleving, terwijl het andere moet leren om werk en liefde in evenwicht te brengen. Beide koppels tonen echter dezelfde ware en ongefilterde gevoelens van liefde.