Mrs. Serial Killer (2020)

India
Misdaad / Thriller

geregisseerd door Shirish Kunder
met Jacqueline Fernandez, Manoj Bajpayee en Mohit Raina

Als een dokter de gevangenis in moet voor een reeks schokkende moorden, probeert zijn trouwe vrouw de moordenaar te imiteren om zijn onschuld te bewijzen. Ze vecht voor gerechtigheid en heeft er alles voor over. Hoe ver gaat zij voor de liefde?

Ik kijk hem nu in het spaans

Orgineel goede acteurs en er komt een deel 2 voor een film uit India erg goed wel in spaans gezien.

Sla deze alsjeblieft gewoon over. De IMDb score zegt al genoeg. Slecht en verschrikkelijk overdreven geacteerd, slecht verhaal. Echt zonde van je tijd.

De eerste 5min leek het nog een spannende thriller te worden. Daarna, tja? Scenes die te lachwekkend zijn voor woorden waarbij er slecht geacteerd wordt en soms zelfs tenenkrommend zijn.
De film moet het vooral van het uiterlijk van Jacqueline Fernandez hebben zittend in haar mini-cooper.

avatar van AniSter
Best wel een apart verhaal. Qua uitvoering had er meer in gezeten, zeker wat betreft die laatste scene in de kelder. Tamelijk simpel allemaal. Trouwens, is de woordenschat in India zó beperkt dat ze de helft in het Engels moeten zeggen?

avatar van Luudje10
Niet best en erg gemaakt. Miskleun van Netflix vind ik helaas

avatar van Donnie Vallermee
Tis een beetje een ‘over the top’ bollywood film zegt maar....

avatar van Grindhouse62
Een teleurstellende film, met een misplaatste titel. Overslaan. 1.5