Her Deadly Reflections (2020)

Alternatieve titel: Shattered Memories

Thriller

geregisseerd door John Lyde
met Helena Mattsson, Corey Sevier en Melanie Stone

Kunstenares Kelly Moore heeft een succesvolle galerie, leuke vrienden en een lieve man. Op een dag verandert alles als Kelly een auto-ongeluk krijgt en wakker wordt in een ziekenhuis. Ze heeft last van geheugenverlies en kan zich niet herinneren wat er de vorige dag gebeurd is. Kelly krijgt steun van haar man en haar beste vriendin, maar weet niet of ze hen kan vertrouwen.