2 Graves in the Desert (2020)

Frankrijk
Thriller

geregisseerd door Benjamin Goalabré
met Michael Madsen, William Baldwin en Cassie Howarth

Als Eric wakker wordt, vastgebonden en gekneveld in de kofferbak van een pick-up, is het hem meteen duidelijk dat hij is ontvoerd. Hij ontdekt al snel dat hij wordt vergezeld door een jonge vrouw, Blake, een andere gijzelaar. Hoe zijn ze in deze nare situatie terechtgekomen? Beide kunnen zich niks herinneren. Hun ontvoerders, Vince en Mario, hebben voor beide geen prettig vooruitzicht in petto.