• 11.498 nieuwsartikelen

Geregisseerd door: Alex McAulay

Met onder meer: Jack Dylan Grazer, Fionn Whitehead en Rainn Wilson

Gesproken taal: Engels

Plot Don't Tell a Soul

"Some secrets should stay buried."

De tienerbroers Joey en Matt zoeken een manier om snel geld te verdienen en hun zieke moeder te helpen. Ze besluiten in een huis in te breken, maar worden betrapt door de gekwelde nachtwaker Hamby. Tijdens de achtervolging valt deze in een put. Om uit zijn penibele situatie te geraken moet de man zich meten met de tieners.

Social Media

Teenage Girl at Party

Teenage Boy at Party

avatar van Daan258

Daan258

Best wel een aardig filmpje!

Voor als je even niks te doen heb is dit een prima tussendoortje.

Lekkere korte speelduur, dus dit keek goed weg.

5,5/10

avatar van schumacher

schumacher

Beter dan verwacht.

Leuke film die lekker weg kijkt en spannend is.

Acteurs deden het heel overtuigend ook, chapeau.

Ja, dit was echt wel een geinig filmpke.

avatar van Gladiator72

Gladiator72

Ontzettend genoten van deze spannende film

avatar van mrkos

mrkos

Bij sommige films denk ik echt, waarom hebben die zo weinig stemmen? Dit is er 1 van. Wat een verrassing!!

Ook al was het verhaal vrij simpel, de spanning was er, de acteerprestaties waren top. Eigenlijk was er vrij weinig mis met deze film en snap daarom niet waarom deze zo weinig beoordeelt is?!

Deze film is zeker de moeite waard om een keer te kijken, geen moment verveeld. 3,5 sterren!

avatar van schenkowiets

schenkowiets

mrkos schreef:

Hier sluit ik me helemaal bij aan,kan ook niet begrijpen dat dit zo'n onbekende film is en onder gewaardeerd.

Ook de wending in het verhaal,die had ik echt niet aan zien komen,zo goed verzonnen.

Ik vond 'm geweldig !

avatar van hatebreeder

hatebreeder

Leuke film die mede door zijn vrij korte speelduur erg prettig wegkijkt.

avatar van Spartaan1986

Spartaan1986

• 2057 stemmen

Prima acteerwerk en zeker de eerste 50 minuten een erg goede spanningsopbouw. De twist was wel aardig en zag ik gek genoeg niet aan komen maar de wendingen erna vond ik iets te dik aangezet en de ommekeer van de oudste broer vond ik niet zo geloofwaardig.