Choricha Mamla (2020)

Alternatieve titel: चोरीचा मामला

India

geregisseerd door Priyadarshan Jadhav
met Jitendra Joshi, Amruta Khanvilkar en Aniket Vishwasrao

Nandan is een dief die alleen steelt voor zijn levensbehoeften. Hij breekt binnen in de boerderij van de politicus Amrajit Patil. Maar hij heeft pech als Amrajit arriveert met zijn minnares Shradda en de politie wil bellen. Tot overmaat van ramp daagt zijn vrouw op en de wanhopige Amrajit vraagt Nadan zich voor te doen als de man van Shradda zodat zijn vrouw niet achterdochtig wordt...