Embrasse-moi comme Tu M'Aimes (2016)

Alternatieve titel: Kiss Me with All Your Love

Canada
Komedie / Drama

geregisseerd door André Forcier
met Émile Schneider, Juliette Gosselin en Céline Bonnier

Montreal, 1940. Pierre, 22 jaar, zou zich bij de geallieerde strijdkrachten willen voegen maar moet voor zijn tweelingzusje Berthe zorgen, die sinds hun geboorte gehandicapt is. Op een dag probeert de jonge vrouw hem te verleiden. Pierre wijst haar af, maar het blijft hem toch achtervolgen.

Aangekondigd op TV5, maar niets gevonden. Jammer.

avatar van Brix
Fransman
Vanavond herkansing

Tja, maar geen ondertiteling en een Canadees accent. Dat maakt het wat lastig.

Bedankt Brix, maar zonder ondertiteling wordt het nix...

avatar van Brix
Fransman
En dat voor een Fransman

Nee, inderdaad,...helaas .
In de TV gids en op de site van TV5 werd wel aangekondigd dat er NL ondertiteling bij zou zijn.
De laatste tijd is dat vaker mis, jammer genoeg.

Lekker waardeloos dat tv5 de ondertitels weer eens is vergeten.